agar semua tersenyum dengan ku

Alfatihah buat abg tersayang

Alfatihah buat abg tersayang
Muhammad bin abdol razak

satey kajang

Salam……….


Semalam ateh punye la lapa n boring kan…(klu korg bace la ) dah tak tau nak buat ape dah.sampaikan tngk TV pun dah mcm nampak satey je…


Ape!!! Satey…..


bile ateh terpikir je pasal satey terus nak makan satey.jadi ape lagi ….ajak kawan2 serumah g cari satey.nak buat sendiri memang tak kan terbuat nye la…


Masalah nye sekrg ni..jam dah pukul 6 petang(jiran sebelah waktu mcm ni dah mcm bau ade dah.har ni dia masak ikan masin tau hahhahhahaa)….nak cari satey celah mane pulak.tibe otak ateh yg rakus ni terpikir lak satey haji samuri kat kajang tu..tapi lagi jauh n tak sempat nak makan.perut ni dah lapa gile2 ni klu bh batu pun leh rebus buat kueh pau ni.huhuhuhu


Nasib baik la segala nye di hujung jari kan..ateh buka internet(apehal kene buke pulak kan)hihihihihi….cari no tipon n call je dia org.tempah je ape yg nak..masalah nye klu menempah ni.sebut ikut lidah n anak tekak sekali ng halkum je..(khas untuk bacaan lelaki sbb fonfuan mane ade halkum klu ade tu NYAH tau)hahahhah .tak tau berape bnyk dah tempah kat abg tu…


Dalam pukul 630 kite org gerak la g kajang.dekat je ngn seri putra ni ade la dalam 30minit je..tapi (berepe bnyk tapi dah) dek bnyk sangt kete kat jalan raye tu sampai kat sane 3minit nak lagi nak buke pose….ramai jugak org2 yg berpuasa hari ni (hahahhaha ape punye ayat dah).


Yang terkejut nye..sesampai je kat sane kan..meja kite org penuh gile vavi tau…tu la yg org ckp tempah ikut anak tekak je..penuh meja.org lain ingt yg makan tu 8 org kot.padahal 4 org je yg makan nya…dengn satey nye,nasi goreng nye,air nye,mee nye..mcm2 la..


Dah disebb kan bnyk sangt makan sampai tali pinggang masing2 kene longgar kan.biar perut tu selesa…memang keyang gile vavi la….buncit masing2 dek makan.yg pelik nye..kite org hanye bayar RM5 je …pelik kan….

Hahahahhaha.makan banyak2 hanye bayar rm5 je….


Hakikat nye..semua tu kawan yg belanja.rm5 tu pun kite org bg kat dia sebb kesian lak.bnyk sangt dia bayar.hahahahaa.tapi mcmjahat je bg rm5 kan.dah dia terima yg tu je.hahahahahaa


Balik tu….


Solat kat masjd UKM n tarawih kat bilik masing2….hahhahahaa.lagi afdol huahuahuahuahuahua

10 Responses Subscribe to comments


  1. Lifesaver

    ler..ingatkan btol byr rm5 je

    9/6/09, 6:22 PM


  2. Suzi

    salam ateh...
    ateh buat akak teringat satay kajang je...sedapnya satay tu. dulu2 masa study kat ukm selalu mkn satay tu sampai mengandung yg pertama pun mengidam satay kajang hihihi...

    9/6/09, 6:43 PM


  3. ateh...

    life-yer la memang kite org byr 5 hinggit je.hihihihi.klu nak wat jugak kene ajak kawan2 belanja la..hahahaha

    kak suzi-wah ni dah tahap parah ni,,mengndung anak pertama pun mengidam.saye ni tak mengandung pun pun mengidam sangt2 dah.hahahhahaha

    9/6/09, 8:04 PM


  4. sharamli

    4 0rg..s0rang ada 2 perut..hu3

    9/7/09, 3:41 PM


  5. ateh...

    tau2 je ade 2 perut hahahahaha.satu lagi perut kat lutut tau hahahaha

    9/8/09, 4:35 AM


  6. qamarunnajami

    salam...
    dah keje ker??cepat nyer ateh..
    slm ziarh

    9/8/09, 5:58 AM


  7. elmoudy

    waa... seneng sateyy juga yaa
    kalo disini yg banyak satey kambing n satey ayamm

    salam perkenalan brother....
    salam persahabatan dari Indonesiaa

    9/8/09, 6:02 AM


  8. ateh...

    elmoudy- ye ke alolololo..mcm best je satey kat sane..nak ckit..bg la kat ateh ckit....

    9/8/09, 6:48 AM


  9. eriey

    nakal ateh ni..sdap nyer sate kajang...kenyang!

    9/8/09, 11:18 PM


  10. arnamee

    nak makan satay jugakkk..;p

    9/9/09, 1:18 AM

Reply