agar semua tersenyum dengan ku

Alfatihah buat abg tersayang

Alfatihah buat abg tersayang
Muhammad bin abdol razak

kali pertama berdiri

salam......

aduh hai....
kali ni ateh tak tau nak ckp ape sebenrnye...tapi ateh ade satu cite yg best la bg ateh sendiri..korg nak tau tak(tak nak tau pun kene tau kang ateh sumpah jadi telur mate kerbau kang hahhaahhaha)selama ateh mule mengajar kat sebuah universiti ni..ateh tak penah berdiri dalam kelas tau...tak kesah la berdiri untuk mengeliat ke..untuk melompat ke..sehinggakan untuk menulis kat depan pun tak penah..ape punye pensyarah la ni kan.huahuahuahua

sebenarnya keje ateh kan...

masuk je dewan kuliah..ateh berjalan ke meja pensyarah dan terus duduk...tak bangun2 sampai habis kelas..ateh akan bersyarah dari kerusi tu je la..takde la nak bngun g ke papan putih tu..hahahahahahaha(papan puteh ..aduh hai mcm kelaka la pulak)

tu la ade nye seorg pensyarah yg pemalas sesangt..tapi.....

semalam ateh telah memecah rekod dunia ateh..ateh telah bngn dari tempat duduk tu untuk g ke depan n mengajar menggunakan maker pen.hihihihihihi.terkejut tahap gaban jugak anak2 murid ateh tu...dia kate ustz mimpi ke sbb bangun mengajar hari ni..hihhihihihi

kurang manis betul budak2 ni,sesuke anak tekak kering diaorg je tau...upe2 nye dia org pun perasan ape yg ateh wat..malu gak....tapi tak pe..suke ati ateh la kan nak mengajar berdiri ke,duduk ke,kuak lentang ke,ape2 je la..yang penting ilmu sampai,hhihihihihihi

ateh seronok je mengajar mcm tu...sbb ateh bukan perlu sangt untuk berdiri dalam mengajar subjek ateh ni..lagi satu saiz badan ateh ni makin comel nak berdiri tu mcm tak sesuai je.hahahahaha

ok la nak g wat jahat dulu...jangan nakal2 ok.

salam satu negeri sembilan(apekan kene n9 lak ni org satu malaysiakan)hihihhihihihihi

tu la satu kesah yg tak sopan ateh dalam kelas yg mengajar hanye duduk dan tak penahnak bngn...tapi semalam dah bngun n menulis..huhuhuhuhuhu

13 Responses Subscribe to comments


  1. INTAN

    1 permulaan yg baik....dr duduk ke bdiri...nti jgn blari tau ateh..hehe

    9/8/09, 5:28 PM


  2. Lifesaver

    sepatutnya time mengajar kena berdiri...

    9/8/09, 5:42 PM


  3. Tie

    Uwaaa..... dasatnya !

    Kak tie dulu tak pernah lak ada pensyarah yang duduk saja masa mengajar.

    Kak tie rasa eloklah Ateh berdiri dan berjalan masa mengajar... supaya student tak mudah mengantuk, mudah dapat apa yang diajar.. Kalau tak, penat je Ateh dok membebel kat depan tu. Mesti ada seorang dua buat lukisan potret Ateh masa tu, ekekeke... sabor je laa...

    9/8/09, 7:08 PM


  4. eriey

    mcm tu skali ustz ateh ni..student terkejut tgk ust berdiri...hurmmm...msti control macho ni..eheks

    9/8/09, 11:20 PM


  5. :: Alif :: Dal :: Mim ::

    kene belaja Education Psychology ko ni..atau pedagogi...jgn terkejut istilah2 aku skrg nih..hahaha..eh, istilah2 kami [cikgu2 j-QAF]

    9/9/09, 1:01 AM


  6. arnamee

    Salam..

    eheh. bgus2, sesekali perlu berubh demi kebaikan..
    lalaala..pasni jgn jdi juon dah..lalala

    9/9/09, 1:21 AM


  7. DaliaLiyana

    salam ustaz...
    suka la akak tgk muda2 lagi dah jd pendidik..
    teruskan usaha murni..

    9/9/09, 6:32 AM


  8. ateh...

    intan- lo...tak kan la ateh nak berlari lak.kang terkezut anak murid ni tau..pengsan pun mungkin hihihihihi

    life- yela2 ateh akan berdiri lepas ni..hihihihi

    9/9/09, 9:31 AM


  9. ateh...

    kak tie - betul ke kak tie..klu mcm tu kan..mesti budak2 ni dah bnyk gambr saye kan...memang nak kene dia org ni

    eriey-bukan control la..memang dah macho sangt2 kene suruk kan...

    9/9/09, 9:33 AM


  10. ateh...

    adam - memang aku tak paham sbb ko ni dah makin matang lak aku tngk...jgn cepat sangt matang ok.kang tak pasal2 cepat tua..bile cepat tua..cepat mati.hahahahaha

    arnamee-baik bos lepas ni ateh aakn sentiasa berdiri je.hihihihi

    9/9/09, 9:35 AM


  11. sharamli

    uish..bi0 benar...
    kit0rg kal0 lectrer camtu..
    sah2 da lma tid0...
    hu3

    9/10/09, 4:43 PM


  12. ateh...

    ala sharamli..klu ateh jadi mcm kamu pun ateh akan tido tapi dia org athe tngk tak pulak membuta.hahhahahha

    9/14/09, 6:28 AM


  13. arnamee

    ehehe.comey je ea jawapan;p

    9/16/09, 12:50 AM

Reply