agar semua tersenyum dengan ku

Alfatihah buat abg tersayang

Alfatihah buat abg tersayang
Muhammad bin abdol razak

BaLiK RaYa!!!!

assalamualaikum ....

tup...tup....(mcm tak da bunyi lain la pulak)dah nak raya dah kite ye...tah ape2 la ibadat yg ateh wat tahun ni..sedar2 je dah nak raye...tinggal beberape hari je lagi kan......

tahun ni ateh beraya umah mak n ayah ateh(ala mcm la dah kawin lak)hahahahhaa.kan selama ni ateh raya kat jordan..tahun ni ateh beraya la kat umah ateh sendiri lak...umah kampung ateh tau..sbb abah ateh dah buat rumah kat tanah kampung tu...best gile umah ni...sbb selang beberape umah je....ade jeram..klu korg nak mai dtg la beraya..boleh rendam kueh bahaulu dalam jeram tu.hihihihihihi

sebenr nye hari ni ateh nak bg tau kat korg semua .....HARI NI ateh BALIK RAYA DAH!!!!!!!!!......gembire gile vavi tau..sbb semua kelas manster kat UKM tu dah habis..doc2 kat saen bg cuti awal...n kelas yg ateh ajar kat sebuah U tu..(di rahsiakan sbb mati la ateh klu studen cbuk2 membace blog ateh kang) ateh dah himpun kan jadi 2 hari je..senang kan....baru ateh jumpe best nye keje ni.hihihihihi

sory sangt2 kat cape2 yg suruh ateh update blog ni...tak tau la...ateh tibe2 je cbuk ckit...sbb nak habiskan kelas n mcm lagila....ni dah balikkampung..betambah la cbuk nye..

ok la ateh nak ucapkan SeLaMAt HaRi RAya kat semua pembaca blog ateh ni...maaf zahir & batin tau....halal makan minum....0-0 ok......

jemput dtg umah ateh kat serting hulu,jempul negeri sembilan.....

sape nak tiru tema raya ateh tahun ni....tema ateh tahun ni...hijau(tanda keharmonian keluarga walaupun berjauhan n cbuk)memandai je ateh kan..hahahhaha

7 Responses Subscribe to comments


  1. joegrimjow

    slamat pulang kepada perantau

    9/15/09, 6:49 PM


  2. ateh...

    hai lain mcm je bunyi nye tu....hahahhaha

    9/15/09, 7:03 PM


  3. Lifesaver

    selamat hari raya...


    duit raya mana?

    9/15/09, 7:32 PM


  4. CuTeMiUt78

    salam ateh,

    oh dah blk kg ya.. selamat berhari raya di kg ya..

    selamat hari raya maaf zahir batin :D

    9/15/09, 8:15 PM


  5. sharamli

    aik3..ijau?sma la kita..hu3..

    slamat ari rya...

    9/15/09, 9:28 PM


  6. INTAN

    selamat ari raya ateh...maaf zahir batin

    9/15/09, 11:12 PM


  7. arnamee

    salam ri raye ateh..;p

    er, thnks and maaf ats sgalanya taw selama ni.
    tema raye kite same la,wak:)

    9/15/09, 11:29 PM

Reply