agar semua tersenyum dengan ku

Alfatihah buat abg tersayang

Alfatihah buat abg tersayang
Muhammad bin abdol razak

malam terakhir

salam....

hari ni ateh sedih sangt2 tau..tak sangke pun ade..tak tau nak ckp ape2..
malam tadi kan persatuan kat cni buat majlis perpisahan dengn semua pelajar2 khirrij(yg dah habis belaja)..ateh tak sangke sangt2...

ramai yg dtang ke majlis tu..hampir semua org dtg....
terharu gile2 ateh jadi nye..
mule kan...
kite org yg habis belaja ni di suruh untuk dudk kat bahagian hadapan dan mengadap ke semua mahasiswa n siswi..ape lagi..muke ateh ni pun dari kuning langsat ni jadi la merah rose..yeke kuning langsat..tah2 manggis je.hihihihihi)

dalam program tu jugak le..di tayang nye gambr2 kite org..yg lame dan yg terbaru..sedih tau.sbb nak berpisah ngn kawan2 ni..

satu slot yg menarik..beberape pelajar akan di minta untuk kehadapan..mereka di minta untuk meluahkan perasaan dia org kat abg2 yg dah habis ni..ateh nak menangis amse tu..tak sangka..dia org ni syg kan ateh jugak..memang sedih sangt mlm tu

lebih2 lagi bile time menyanyikan laku doa perpisan N sesegar bersama2..mase nyayi lagu tu kan..semua pelajar berdiri tau..bukan lelaki je..malahkan fonfuan jugak.dah macam faizal tahir lak rase nye.hahahahahha

kat cni ateh nak bg cikit ucapan untuk semua ahli persatuan ateh kat cni..dan semua kwan2 ateh kat jordan ni..

"hai kawan2 semua..ingt tau..korg kene teruskan perjuangan ..jgn sesiakan 4 tahun kat cni..tu bukan mase yg pendek tau..lame 4 tahun tu...wat terbaik untuk diri keluarga n kawan2..maaf kan aku klu ade terkasar ke..melalut ke..aku tau aku ni mcm masuk air ckit.tapi percaya lah aku nak korg semua gembira..aku tak suke kepada suram n sedih..aku syg korg..mekasih sbb bg aku kenangan terindah kat cni.."

yg kawan blog bace jugak wat ape???
ateh bg kat kawan pesatuan je.hihihihi

ni malam terakhir ateh kat cni...esok 18/2/2009 tepat pukul 1130 pagi//kite org akan terbang balik ke malaysia ..akan sampai kat KLIA pukul 1230 petg 19/2/2008...

semoga semua kan di temukan kat sane ok...

28 Responses Subscribe to comments


  1. Tirana

    Selamat berangkat pulang..mudah-mudahan selamat dalam perjalanan.. Tanggunjawab untuk Ateh dah sedia menanti di sini..hehehe

    2/17/09, 4:00 PM


  2. eya

    huh...cedehnye..nk nangis lak rasenye..

    'pertemuan perpisahan adat manusia biasa,
    ilang dimate dekat dihati tdk lupa..(betoi ke lagu nih..sukeati akk je)

    2/17/09, 4:02 PM


  3. hezesuze

    isk isk isk!!! sedeynye...ada nyanyi lagu ni tak???

    BERTEMU DAN PERPISAHAN ADALAH
    ADAT MANUSIA...
    HILANG D MATA TP DI HATI JGN LUPA

    alamak lupa plak lirik seterusnya...hehehe layann

    2/17/09, 6:06 PM


  4. chekdenoor

    wah...dah garduat ler ya..... hmmm...lepas ni proses cari kejelah pulak...... selamat mengisi borang dan menghantar resume ya.....mudah-mudahan cepat dapat keje..... pas tu boleh ler kawin...heheheheh

    2/17/09, 6:58 PM


  5. LifeSaver

    wah!!ateh nak balik dah..sememangnya setiap pertemuan dan permulaan ada perpisahannya..kan??apa2 pon hidup mesti diteruskan!chaiyok!ateh...slmt pulang ke malaysia!!!

    2/17/09, 7:51 PM


  6. [-suziey-]

    yg baca pn dh sedey..apetah lagi yg mengalami..

    hai salam singgah;)

    2/17/09, 8:52 PM


  7. Mama Danish

    sedeynye..neway kongret ateh..dh graduated ateh..selamat pulang ke malaysia...take k ek

    2/17/09, 11:40 PM


  8. Cik Peanut

    selamat kembali kat malaysia...

    pss..peanut salah sowang yang bace ucapan tu walapun peanut bukan kawan persatuan kowang..
    lalallala

    2/18/09, 12:21 AM


  9. alhaqimi

    yeah! ateh dah nak balik!!!

    2/18/09, 12:42 AM


  10. Catz

    selamat kembali ye ateh....
    :)
    sedih juga nak berpisah dgn kawan2 ye..lama tuh 4 tahun bersama2..
    moga selamat sampai ke malaysia..

    2/18/09, 1:00 AM


  11. INTAN

    mesti perasaan bercampur baur ek...antara suka dan sedih

    2/18/09, 3:27 AM


  12. Wahidah

    La Tahzan..:)
    Setiap pertemuan pasti ade perpisahan

    2/18/09, 4:08 AM


  13. shake

    welcome home..semoga selamat kembali..

    bertemu dan berpisah itu adalah lumrah kehidupan....

    2/18/09, 8:30 AM


  14. dr.jie
    This comment has been removed by the author.

    2/18/09, 10:06 AM


  15. shahadah

    perpisahan mengajar erti kerinduan..sedih..sbb ateh pn syg diorg kan..sabar ye..hik hik.

    2/18/09, 4:34 PM


  16. izan

    ateh,

    nape cedih2 tu... ada yg tertinggal ker... haa adalah tu hek..

    nk tmbh... klu nak isi borang akad jgn lupa ambik course tambahan pula yek.. hehe

    tumpang sedih... pas ni mst susah nak kesana lagikan. tapi klu cukup fulusnya boleh aje..

    2/18/09, 8:32 PM


  17. shinja

    Salam Perjuangan..
    Nampaknya sekaran tibalah pula ateh utk berkhidmat utk tanah air. Teruskan cabaran bersama masyarakat pula.
    Ateh...jgn lupa kawan-kawan kt sini eh..

    2/19/09, 11:09 PM


  18. Tie

    Hu hu...teringat pulak masa kali terakhir jumpa kengkawan...sedih laa...

    Ateh tak pe...esok2 boleh jumpa lagi.. orang lelaki senang je... Kak tie ni dah jadi isteri orang, kena tambat kat rumah, hu hu....

    2/20/09, 4:39 AM


  19. anaiz

    biasa la tu ateh..
    bertemu dan berpisah kan adat...

    anyway, welcome baccckkkkk..!!

    2/20/09, 6:11 AM


  20. ~cik manis~

    cngrts, dh abis blaja!
    :D

    2/21/09, 12:56 AM


  21. mazharalti

    ateh balik ke bumi Malaysia pada hari lahir ibu Kaisah... bumi bertuah...

    btw, bertemu dan berpisah adat manusaia biasa... hilang di mata tapi di hati tidak lupa...

    => welcome back...

    2/24/09, 6:13 PM


  22. Farazila

    huhuh..sedeh la bila ade buat mcm tue kan..terharu pon ade bila ade yang menghargai kita kan ateh kan...

    xpe...yang penting di hati masih ade s\tersimpan kenangan buat selama2nya

    2/25/09, 3:36 AM


  23. chekdenoor

    chekdee memangjangkan tag ya

    chekdee tag ateh lah pulak....heheheh

    instructions:
    Go to your photos folder in your computer
    Go to the 6th folder of your photo
    Go to the 6th picture in that folder
    Put the picture on your blog
    and write a description of it
    Invite 6 friends to join thee challenge
    link them in your blog and let them know they have been challenged

    2/25/09, 6:10 PM


  24. erisya nor

    selamat kembali ke tanah air :)

    2/27/09, 5:39 PM


  25. su

    wah sronok balik kg sampai x apdet blog ni ateh! hehehe...

    2/28/09, 6:46 AM


  26. Ibnurashidi

    Selamat kembali ke tanahair..jgn lupa untuk terus mencurahkan bakti demi agamamu..mustahak kerana tanggujawab selaku pendakwah tak akan selesai selama-lamanya..ingat tu ateh!:)

    3/6/09, 6:51 AM


  27. Wahidah

    wah ateh sudah kembali..lahamdulillah..so lepas ni pencarian keje bermula la yeaa..gudluck ateh

    3/14/09, 6:58 AM


  28. 蒜泥白肉Lynn

    That's actually really cool!亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,
    三級片,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,成人圖片區

    5/6/10, 2:39 AM

Reply