agar semua tersenyum dengan ku

Alfatihah buat abg tersayang

Alfatihah buat abg tersayang
Muhammad bin abdol razak

demotrasi keamanan palestin

salam..

memandangkan tngh bergolak nye peperangan antara israil n palestn ni....aku nak tunjukkan kat korg beberape tentangan yg telah dilakukan oleh beberape negara islam yg lain...

tapi..cukup ke kite sekadar membuat demostrasi jalanan..atau kite perlu lakukan lebih dari itu..tak kesah la kan..yg penting kite dah buat ape yg kite mampu betul tak...

ni beberapa gambar demotrasi yg berlaku..

malaysia






mesir








lubnan






indonesia




eropah


5 Responses Subscribe to comments


  1. arnamee

    sALAM ZIARAH..

    terima kasih ata sperkongsian ni ea, anem bru nak google..tapi la ni..ok dah gambo2 ni..:)

    1/2/09, 6:23 AM


  2. tawakkilboy

    ye ke..same2.ni pun saye amik dari kawan2 gak..

    1/3/09, 2:31 AM


  3. cik santun..

    mafraq nye takde ke??

    1/3/09, 11:27 AM


  4. tawakkilboy

    santun-ade je..tapi tak sempat nak g amik gambar.hihihihi

    1/6/09, 1:45 PM


  5. cik santun..

    tgk la yg kt turki nye.. dahsyat..

    1/7/09, 6:21 AM

Reply