agar semua tersenyum dengan ku

Alfatihah buat abg tersayang

Alfatihah buat abg tersayang
Muhammad bin abdol razak

adakah baru itu baik??

salam...

hari ni klu korg tngk kat aku nye blog mesti ade mcm bau2 kedaikan(maksud nye baru la)..
klu dlu aku nye blog ala2 istana budaya je..tapi kini aku dah buat dia nampak moden ckit le..
tapi tah la lawa ke tidak blog baru aku ni..

payah gile upe nye klu kite tukar2 blog kite ni.
mule2 aku ingt kan senang je..sbb aku tngk aisyatul mcm best je tukar2...
lame n membazirkan mase je..sebnr aku pun tak tau knape aku nak tukar gak..
mungkin sbb musim kot.aku tngk kawn2 blog aku pun mcm tu gak.ramai je yg tukar2 ni..

sekarag aku bg korg tngk perbezaan yg dulu..asal..dan yg sekrg, selepas aku godek2 html blog ni...

aku nye yg lame mcm ni ha...

ala2..zaman purba je..hihihi

lepas tu aku mule2 sekali nak amik yg ni je..



tapi lepas aku rase yg diri aku ni mcm nak mati sbb boring..
aku pun amik keputusan untuk wat aku nye sendiri dengn care membace html blog..jadi ni la hasil nye..(yg korg tngk sekarg ni le).aku pun tak tau la lawa ke tak..
klu korg ade komen nak bg..tolong tinggal kan komen tau..boleh aku gune kan untuk melawa kan blog aku yg mcm kosong je ni.....

ni konsep atau sinopsis blog baru aku ni..

nama

  • dunia ateh

sebab di namakan

  • dunia ateh bermaksud dunia aku la..ateh tu gelaran bg aku..gelaran ateh ni dtg dari keluarga aku,adik aku yg kecik je yg suke panggil aku ateh..dah sorg lagi yg panggil aku ateh ialah seorg insan yg istimewa.

ape yg ade dalam blog aku ni

  • dalam blog aku ni akan aku cerita kan tentang aku le..tentang ape yg aku tahu.ala senang cite, ape yg aku nak buat ngn blog aku..aku akan buat n letak kan..korg bace je la ye....

tujuan ia diwujudkan

  • aku nak bnyk kan kawan dari golong blogger.satu lagi aku nak tau cerita2 kehidupan org lain..aku tak suke sangt bace benda2 yg copy n paste je..aku suke bace kisah2 hidup n pendapat org tu sendiri.mungkin dengn blog ni kite boleh bertukar pendapat jugak kan..

tu je la...yg boleh aku bg korg bace untuk kali ni ye..
ok le...aku nak study ckit lagi..memang aku ade mase 10 hari lagi sebelum paper ke 5,6 & 7.tapi nak kene bace awal2 ckit kan..huhuhu

ok salam........


ros

15 Responses Subscribe to comments


  1. Unknown

    salam kenal.
    nice blog. takper pelan-pelan touch up okehh..!!

    1/10/09, 9:33 PM


  2. ateh...

    tu la tu...nak wat ckit2 je..huhhu

    1/11/09, 1:17 AM


  3. maklang

    ateh..nanti tolonglah cantekkan blog maklang..maklang tak pandai laa...setakat buat sulam riben tu bolehlah sikit2...

    1/11/09, 1:26 AM


  4. ateh...

    mak lang- ateh tak pandai sangt2 le..ni baru nak belajar je..tp klu nak ateh boleh je tolong..biar ateh habis exam dulu ok..ateh letak mak lang nye link kat blog ateh ok..

    1/11/09, 1:33 AM


  5. Anonymous

    salam kenal.

    layout baru ni ok ape!

    ps : psstt!! psstt!! naper kat profile jantina tu "female" . hehe..

    1/11/09, 1:57 AM


  6. su

    salam kenal juga ateh....

    baru bagus jugak...cth mcm kak su..dulu header lain...2009 ni kak su tukar header baru...baru mlm td tukar! hehe...

    slmt study yeah!wat yg terbaik k!

    1/11/09, 2:14 AM


  7. su

    yelah! ingat female td..huhu!

    1/11/09, 2:14 AM


  8. eriey

    biase la..nk edit blog ni lama kejenye, buat ckit2 xpuas hati..mau kena 2,3 ari br leh breti rehat..hehe

    1/11/09, 2:50 AM


  9. Unknown

    ateh,
    kalu akak naik beskal, mau dua minggu akak baru sampai ofis. ekekkee...

    akak pun sama macam ateh gak tak suka baca blog orang yang copy paste. suker baca pasal citer kehidupan orang. baru ngancam.

    akak dah link ateh nyer blog ookeeeyyy..

    1/11/09, 3:09 AM


  10. ateh...

    penyu biru-mekasih tau sbb bg komen n pujian(yeke pujian)hahaha.

    lo..yeke..fonfuan ye..tak perasaan la tu..hihhihi.mekacih bg tau

    1/11/09, 3:14 AM


  11. ateh...

    kak su- ooo same la jugak tukar hek..musim tukar2 blog rase nye..hihihi.saye letak link akk ok..

    aduh malu nya..kne tukar2 cepat2 ni..mane ade fonfuan yg berjanggut kan.hahahha

    1/11/09, 3:16 AM


  12. ateh...

    eriey- betul la kak eriey,emmang mengmbil mase 2 atau 3 hari tau..loteh dia buat nye..nasib baik akk bg kat saye blog yg ade tuterial tu..senang ckit keje.mekacih

    1/11/09, 3:19 AM


  13. ateh...

    anaiz-betul gak tu kan...klu naik beskal mau nk 2 minggu..klu jalan kaki lagi la sebulan..hihhihi

    saye pun dah letak link akk...

    1/11/09, 3:21 AM


  14. eriey

    comey jo blog nih...ok nicee..mmg susah kalo tukar template nii..akak pon memulo dlu 3kali dh tukar..yg ni x taw lg tukar ko idakk..mcm selesa jerkk hehe

    1/18/09, 3:12 AM


  15. Farazila

    salam perkenalan..
    quite nice juga blog ateh nie...
    yg pic laut tu mcm layout saya skang nie..
    hihih

    1/20/09, 3:12 AM

Reply