agar semua tersenyum dengan ku

Alfatihah buat abg tersayang

Alfatihah buat abg tersayang
Muhammad bin abdol razak

imikimi(program untuk mengisi mase lapang yg boring)

salam

hari aku nak bercerita kat korg satu benda yg aku dapat mungkin benda ni dah ramai yg tahu atau dpat.aku baru je tau.biase la org cbuk ngn belaja kan.hahaahahaha padahal kuno.aku baru dapat ni dari kwn aku amoi.dia yg ajar aku nak buat ni,.ala yg edit2 gambar tu la..kita tak payah nak edit2 dah.gune ni je dah lawa dah.cume tak asli je la.sekadar nak cube2 n main boleh la.kat cni aku tunjuk link n hasil yg aku dah buat...

ni yg pertama...(gaya macam yg lukis gambar kite je)




ni yg kedua lak..(gambar muke depan mane2 majalah)





yg ketiga...(gambar yg boleh gerak)






bnyk lagi sebner nye.cume ni je yg aku boleh buat.sory le klu semua model adelah muke aku je.mahal la nak letak muke org lain nnt kene bayar royalti.hahahhaha

ni link dia ok:

http://imikimi.com/


ape2 pun bg sape2 yg dah tau.senyap je ok.hahahha.yg tak tau g la cube.
ape pun "hidup mesti di terus kan walau pun kite ni kuat mencube sesuatu"

2 Responses Subscribe to comments


  1. Nurul Atiqah bt Mohamad

    hehehe...yup....
    sy pnah bt bnda nh...hehehe
    bes gakla...tomey2 je kter leh plih category die...=p

    11/25/08, 5:31 AM


  2. tawakkilboy

    betul2.bnyk yg boleh kite wat untuk letak dlm fs kan..

    11/25/08, 5:39 AM

Reply