agar semua tersenyum dengan ku

Alfatihah buat abg tersayang

Alfatihah buat abg tersayang
Muhammad bin abdol razak

TaHnIaH(untuk semua budak2 jordan)+nabila huda...

kenangan bersama nabila(duduk hujung sekali belah kanan korg)

salam..
hari ni klu tak silap la kan.dah 2 minggu adik angkat aku (nabila huda) balik ke malaysia. selambe je mengaku adik angkat padahal dia kenal pun tak aku ni hihihihi.tp yg penting nama dia terkenal satu jordan dikalangn org melayu la..kerana penyakit yg dia hadapi.tapi semua tu dah takdir kan.aku bangga dengn semua persatuan2,mahasiswa dan sape2 yg bnyk menolong dia kat cni dan aku ingin hadiah kan segalung tahniah,seikat terima kasih,sejuntai syukran dan sebaris bangga(pandai2 je ayat aku)hahhaha kepada semua org .sbb masing2 bukan buat bodo je ngn dia tu.tak kesah la lambat ke cepat bertindak tapi semua dah amik keje masing2.

cume aku nak betul kan ape yg dikata kan oleh kebnyk kan org.yg menyatakan dia hanye boleh hidup beberapa bulan je lagi...sebenr nye cerita dia mcm ni.

niswan terdengr dokter2 tu bersembang(boleh lak doc2 ni bersembang kan padahal org tngh sakit ni) telinga niswan yg terbatas pendengran nya tu sbb terhalang dengn anak tudung,rambut dan tudung yg labuh terdengr ade satu perkataan yg keluar dari mulut doc2 tu.perkataan dia "bulan".sebenr nye doc tu nak cakp yg dia nak kawin bulan depan,tak pun dah sbulan dia tak makan nasi.tak pun,bulan depan bulan ape,tak pun...banyk la anggapan yg boleh kite letak.ni pengakuan dari niswan tau.tak caye soal siasat dia.make kite jgn la wat ape2 anggapan yg tak best di dngr...

ape2 hal pun..aku dngr cite dia (nabila huda) dah keluar dari hospital kat malaysia tau.dia mungkin kat umah sedang melayan cerita ku milik mu ke,cerakerama ke,berita utama ke,ape2 je la.aku harap2 sangt dia baik n akan balik ke jordan balik untuk meneruskan perjuangan yg dia tinggal kan sekejab ni.same2 kite doa2 kan dia tau.

"ya ALLAH engkau la yg mendatangkan penyakit,engkau la juga yg penyebuhkanya.sesungguh nya penyakit itu mahluk seperti kami,dan sebaik2 mahluk adalah kami,engkau sembuhkan penyakit sahabat kami ni.kerana kami menyayangi dia" amiiiiiiiiiiiiiiin.....


walau ape pun terjadi tak kira sakit atau chat,hidup mesti diteruskan....

Reply