agar semua tersenyum dengan ku

Alfatihah buat abg tersayang

Alfatihah buat abg tersayang
Muhammad bin abdol razak

salam lebaran..


salam lebaran...

alhamdulillah..bersyukur kita pada ALLAH,sbb ade lagi nafas untuk kita menyambut raya korban tahun ni..untuk pengetahuan korng, ni kali ke 2 aku sambut hari raya korban kat jordan.sbb tahun satu dulu aku sambut hari raya korban kat mekah.sambil buat haji.wah dah haji rupe nye aku ni..tapi tak mcm tok haji pun.haji muda biase la(ada gaya tersendiri)hihihi

kat kesempatan ni aku nak ucapkan selamat hari raya aidil adha,maaf zahir dan batin.dan halalkan segala makan dan minum.klu ade tercuri ke,terkutuk ke,terambil ke,ape2 je la yg ter2 atau sengaja ni.aku harap2 sangt di maaf kan.aku ni bnyk sangt mengata kawan2 aku.jadi aku mintak maaf sangt2 tau.semoga hari raya korban ni,ALLAH menerima segala pengorbanan yg telah kita lakukan.aminnnn...

korg nak tau tak.mlm raya kat cni kite org buat ape..klu kat jordan ni lain ckit tau.tak mcm malaysia.kite org lepas je isyak tadi.kite org semua g main bola..kan tak gile name nye.ade ke mlm raya main bola.klu kat melaysia korg wat mcm ni.memang naik batang penyapu mak korg kat kepale.tak pun habis kene jeritan singa dari akk atau mak korg kan.tp kat cni..tak..kite org semua buat bodo je.hihihi.jgn salah paham lak..kite org tetap bertakbir tau..benda tu kite org tak tinggal tau.

lepas je main bola..mcm biase la..setiap kali raya full house (nama umah aku) akan wat la makan2 ckit.selalu nya saban (mcm gaban lak) tahun kite org buat besar2,ajak semua budak U kite org.tp tahun ni.kecil2 lan je.sbb tak cukup duit.mlm ni kite org buat beberape menu..

-ketupat
-lemang
-kuah kacang
-lontong
-rendang

dalam bnyk2 tu aku mcm biase la..ditugaskan untuk masak rendang.tahun ni insyALLAH jadi la.tak mcm rendang aku tahun satu.dari warne hijaun jadi warne hitam.hihihihi.kat cni aku letakkan beberape gambar sesi memasak kite org tau.

ape2 hal...aku nak ucapkan selamat hari raya kat korang semua.semoga kite semua mendapat kebahagian di hari lebaran ini.


membeli blah di malam raya


mase memulakan masakan....


rendang yg hampir siap


ni la dia klu org lelaki yg usik dapur hihihi


ketupat dan lemang segera yg sedang disejukan


makanan tambahan di pagi raya

2 Responses Subscribe to comments


  1. aiSyaLiciOus

    waaaaa~!! pic ketupat n kuah kacang 2 same ngan kat blog anap_ilmi...hehehehe...satu umah yek?? bgs2...cooperate to each other kan....

    12/8/08, 2:04 AM


  2. tawakkilboy

    mane ade satu rumah.dia yg satu dapur ngn saye.hihihi.memang kite org satu rumah tapi bilik lain2.hihihi

    12/8/08, 11:02 PM

Reply