agar semua tersenyum dengan ku

Alfatihah buat abg tersayang

Alfatihah buat abg tersayang
Muhammad bin abdol razak

~GaDiS MeLaYu Ku...~



assalamualaikum....

kali ni aku nak cite kat korang satu rancangn yg best gak la bg aku(bg korg aku tak tau la.aku bukan kasyaf mcm tok dalik~watak puaka niang rapik~).aku jarang je layan cite mcm ni klu kat malaysia.tapi klu dah jauh mcm ni kan.bnyk la cite yg aku layan .salah satu cite yg aku layan..cite "Gadis Melayu"...

cite ni kan mengisah kan tentang pencarian seorg gadis melayu yg memenuhi segala ciri2 wanita melayu.bg aku ramai je yg ade ciri gadis melayu yg sempurna kat malaysia ni.cume dia org bukan jenis yg nak menunjuk2 la kan(menyedapkan ayat.padahal payah gile nak cari).tapi ape yg aku suke ngn rancangn ni kan..dia ade meletakkan.unsur2 islam dan adap2 melayu yg dah lame wanita melayu lupe.setakt ni kan..dah 8 episod dah.yg terakhir malam tadi la..cerita ni diade kan selama sejam pada pukul 9.30 malam setiap hari khamis.

dalam bnyk2 peserta yg ade dlam program ni kan.hanye seorg je yg ade megnet ngn hati aku..bile aku tngk je muke dia kan.hati aku ni bergetar2..mcm kene tembak dek panahan cinta pandang pertama,wah mengayat la pulak.hihihihi.yg mahal dia ni kan.dia wanita yg bertudung,sopan santun,suke berpantun,lembut,dan yg paling penting..ade tahi lalat manis kat hidung..hihihiihihi

harap2 dia la menang.klu kalah pun.aku masuk meminang la nnt.hahahahha.klu korang mcm ternganga je ngn ape yg aku cakap ni ..korng tengk sendiri cerita tu ok...hihihihi
ok bye...
wasalam


ni biodata gadis melayu yg ku minati...



Nama: Khairul Noormaidah Bt Zali
Umur: 23 tahun
Asal: Kuantan, Pahang
Minat: Bidang pengacaraan
Kerjaya: Pelajar
Keunikan dan Kelebihan Diri: “Seorang yang penyayang dan berani mengharungi apa jua cabaran yang diberi.”

1 Response Subscribe to comments


  1. elot

    cun sangat nie....

    11/8/09, 11:57 PM

Reply