agar semua tersenyum dengan ku

Alfatihah buat abg tersayang

Alfatihah buat abg tersayang
Muhammad bin abdol razak

Polis macam HARAM!!

salam

klu nak dikirakan setakat hari ni dah masuk nak sebulan kes kecurian aku tu berlaku.tapi selama itu la polis kat cni hanye buat bodoh je.satu tangkapan atau siasatan lanjut tak di buat.
aku ni bukan la nak ungkit sangt pasal duit aku yg hilang tu.tapi dah polis tu cakap yg dia org akan wat yg terbaik.aku pun taruh la harapan gak untuk dapat duit aku tu balik.
tapi macam haram dia org ni.kang klu aku kutuk kang,memang dia org ni dah tersedia dikutuk oleh budak2 melayu kat cni.sebelom ni pun same gak,ade dalm
3 kes dah berlaku kat cni.semua nya hanye macam sia2 je klu kite org cakap kat polis.aku pun tak tahu lah.mungkin sbb org2 kat cni dia tak ade pemikiran yg matang sangt dalam bab2 mcm ni kot.cube klu hal tu belaku kat dia.baru tahu nak mengelupur.ni lah dugaan dugaan bg budak2 yg belajar kat timur tngh ni.arab memang mcm ni.sbb tu la nabi di turun kan kat bangse ni.sbb hanye nabi je yg mampu untuk mengubah nye.
dan ade jugak budak2 ni cakp duit aku ni hilang bukan nye org arab yg amik.tapi melayu.aku memang tak syak lansung melayu.sbb aku percaya kat semua bdk2 melayu kat ni.tapi klu betul la kan.ALLAH je yg akan membalas nye.ape2 pun.hidup mesti diteruskan...salam

Reply