agar semua tersenyum dengan ku

Alfatihah buat abg tersayang

Alfatihah buat abg tersayang
Muhammad bin abdol razak

malang hari kerana hati

asalammualaikum

OI BODOH!!!! tempikan itulah yg menjagakan aku dari tido malam tadi.mase itu jam kat dinding menunjuk kan tepat pukul 430 pagi.jeritan sufi tu membuat kan aku bngn tergesa2 n mencari sesuatu jawapan dari persoalan mindaku yg masih mamai.sufi cepat bg tau yg dia nampak ade tangan manusia menyelinap masuk dari tingkap untuk mencuri dompet aku yg berada di atas meja.tapi semua nya dah terlewat.kerana si durjana itu telah pun melarikan dompet aku.aku cube mngejarnya tapi tak mampu.sbb berat badan aku ni nak meningkat sebnyk 5 kg kot.klu tak mati katak la budak tu aku keje kan.

tepat pukul 7 pagi pada hari yg same.si durjana tu memulangkan semula dompet ku di depan rumah.tapi hanye yg tinggal hanye la card2 dan visa.segala benda yg di nama kan duit habis dia amik.yg panas hati nye dia boleh buat mcm kite org ni tak wujud je.boleh pulang kan balik tu dompet aku.kite org pun tak sedar akan kehadiran dia ni.

kerugian yg aku alami munkin mencecah kepada RM1500 kot.aku mulai lemah untuk menjejak kan kaki di tanah bumi syam ini.aku emah sangt2.tapi bile aku menghubngi abah aku.dia hanye mengatakan kepada aku.duit tu bukan hak kite.segala yg berlku ade hikmah nye.apabila dtg satu dugaan mesti ade hikmat n hukuman nye.make cari la hikmat nya.pasti hati kita akan merasa tenang.

kini..aku hanye berusaha mendapat kan hak aku kembali.kite akan lihat adekah polis yg diamanah menjalan tugas melakukan kerja meraka atau tidak.dan aku akan setiasa berdoa.aku harapan kan kalin semua juga mendoakan aku.salam.........

Reply