agar semua tersenyum dengan ku

Alfatihah buat abg tersayang

Alfatihah buat abg tersayang
Muhammad bin abdol razak

azam & target aku untuk tahun ke-23


bahagian ni pulak adalah azam2 aku untuk umur ku 22 tahun..(insyALLAH panjang umur).bukan azam je tapi aku sediakan hala tuju yg perlu aku capai sebelum masuk 23 nnt...

azam

-aku nak memperbaiki semua katagori yg aku letak kan.supaya menjadi atas 90%
-aku nak menjadi anak yg soleh
-aku nak berbakti pada mak n ayah aku
-aku nak jadi baik sperti mase aku kat pondok dulu..
-aku nak dekat kan diri aku ni lebih kepada jalan tuhan..
-aku akan letak kan mak abah yg teratas.bukan lagi awek
-aku nak jadi sahabat yg baik
-aku nak jadi seorg yg mengerti erti cinta dan kesetiaan
-aku nak berjaya di dunia dan akhirat
-aku na kuatkan ibadat
-(segala azam rohani aku simpan untuk menelakkan riak.hahahhaha)





hala tuju sebelum 23 tahun sebelum aku berumur 23 tahun.. aku mesti...:

-dah habis BA dan dah mule amik MA
-dah dapat keje dan gaji pertama kene belnje keluarga aku
-dah ade kete.walaupun kete tu tak lawa atau aku pinjam dari ayah aku
-dapat kekal kan berat badan aku tak melebihi 85 kg
-dah ade seorg yg dapat menjadi teman hidup.walaupun tak kawin lagi
-dah dapat buat sesuatu perniagaan untuk keluarga walaupun kecil
-dah ade kamera yg aku impi kan
-dah dapat vedio cam yg aku nak
-dah aku dah tukar HP baru
-dah dapatkan calon untuk abang n akk aku
-dapat hidup selama 3 bulan tanpa seringgit pun duit ayah aku
-dapat mengarang kitab walupun kitab tu tak diterbitkan
-dapat jalan2 satu semenanjung malaysia
-dapat yg terbaik dalam ilmu
-dapat menjadi umat islam yg terbaik pada diri dan yg lain
-(nnt klu ade tambahan aku akan tulis lagi)
-(bab2 rohani aku simpan untuk mengelakkan takabbur)hihihihi
-

3 Responses Subscribe to comments


  1. Nurul Atiqah bt Mohamad

    hahaha...bgus2...smoga bjaya...=p
    amin....=p

    12/1/08, 12:16 PM


  2. tawakkilboy

    terima kasih bg semngt hihihi.awk pun same gak semoga mendapat kebahagian

    12/1/08, 2:40 PM


  3. aiSyaLiciOus

    YA akhi, alhamdulillah... sume nyer akan jd kenyataan if ade doa+tawakal+usaha=kejayaan....
    insyaALLAH =)) chayok2

    p/s : soory link ur blog..huhu

    12/3/08, 10:01 PM

Reply