agar semua tersenyum dengan ku

Alfatihah buat abg tersayang

Alfatihah buat abg tersayang
Muhammad bin abdol razak

tolong hentikan!!!!

Aku terharu pulak rase nye kat sorg musuh utama aku ni.dia asyik kene marah n kritik hebat oleh kwn2 aku y lain.ye la sape suruh wat perangai kan.tapi silap dia ke? Mungkin ade silap dia.n mungkin ade silap kita.tapi silap dia lebih ckit huhuhu.

Musuh aku sape lagi kalau bukan ustzh kampong la.cian tau.dia ni ade blog gak mcm aku ni.tapi kat bahagian chat dia tu ramai sangt budak2 g marah dia.mungkin tu semua bukan satu marah cume teguran.kita org i ni kan klu nak menegur mesti la ksar ckit sbb kita lelaki punyai satu sifat iaitu ego n cute(ape kene mengena cute lak ni) hahahaha.n ni nasihat dari musuh kepada musuh(klu dia tak bace tlg bg tau)

-belajar la rajin2 sampai semua org hormati n sanjung,baru mudah kita untuk kuasai pemikiran org sekitar

-duduk dulu belajar usul dakwah baru kita ketahui akan hakikat sebenr dakwah (lebih2 lagi org yg syadid)

-terlalu awl menonjol akan menyebab kan terlalu awal untuk jatuh kembali..

-keegoan perlu di serasikan dengn akal n pemikiran

-nilai manusia dari hati bukan luaran.

Nasihat ni bukan untuk dia je tapi untuk kita semua lebih2 lagi pada aku ni.sbb telinga aku lah benda paling dekat dengn mulut yg berckp.(ade je lagi hidung ke?mata ke?misai pun gak..hahaha)

Tolong hentikan tu bermaksud,hentikan dari marah dia,n klu dia tak hentikan peragai dia jgn hentikan marah korg tu.hahahahha

Reply