agar semua tersenyum dengan ku

Alfatihah buat abg tersayang

Alfatihah buat abg tersayang
Muhammad bin abdol razak

aku & bola


Nasri,nasri,nasri….

Itulah suara atau laungan budak2 ni untuk menyuruh aku menjaringkan goal pertama bg team kami(mafrak fc).sebenar nye korg tahu je kan name aku sape,cume aku ni suke perasan mcm pemain bola yg aku minati tu,name dia samer nasri.pemain berasal dari francis dan bermain untuk kelab kesayangan aku, arsenal.Tapi semalam aku tak menjadi mcm nasri la.Aku lembab sangt2 semalam.Walaupun berat badan aku dah mulai kurang akan tetapi kelajuan aku masih tetap same.Semasa perlawan antara kami dengan irbit fc aku di kawal ketat dari 2 org pemain pihak lawan,muneerda n padil sehinggakan segala pergerakkan aku terbatas.Sebenrnye tak ketat pun cume aku ni dah berat kan senang je dia org nak kejar tapi aku puas hati main semalam. Ini pendapat aku untuk pemain2 mafrak:

-apek n9-

Main bersamangt,laju,pandai kawal permainan,cume dia kedekut ngn aku bile dah tepi goal.ade satu bole tu,klu dia pas kat aku mesti goal nye la.tapi dia nak sangat g rembat,hahaha

-bukori gemuk-

Baru aku tau yg kwn aku sorg ni pandai gile main keeper,semalam kan dia tepis bnyk gak bola.walaupun dia nampak berat tapi boleh terbang tu.hebat2.pujian la bg dia.cume bile separuh mase ke dua dia menggantiakn tempat aku,dia kelihatan lebih berat dari aku.hahaha

-bad-

Dia ni memang laju ,walau pun bersepah ckit tapi dia mampu menjaringkan goal gak.lawa gak goal tu.memang la boleh laju2 sebb dia kurus,tapi ape pun tahniah la…tlg buat goal

-deko-

Dia ni sorg,main dah best gak la.cube menghidupkan bahagian tngh,tapi lambt sangt bg bola kat aku.klu bg cepat cakit dah boleh dah nak jaringkan goal.tapi dia penah bg aku bnyk kali gak.cume aku ni je yg tak dapat menyudahkan dengn sempurna.hihihi

-manan-

Dia ni memang keras la care dai main.kuat,laju,n tangkas.sepatut nya aku dia gandingkan dengn dia kat bahagian atas,tapi dia telah di mandatkan untuk menjaga bet kanan.pastu dia berang ngn aku sbb bnyk sangt peluang yg aku lepas kan.dia pun naik menggantikan aku.

-shahir-

Dia laju dah.cume dia ni mcm kertas ckit laju n longlai.bnyk gak dia angkat bola.kalau aku ni tak berat dah lame dah aku tanduk je bola dia tu.dia pun hebat gak sbb dpt menjaringkan goal permulaan untuk kita org.

-Raziin-

Ni sorg lagi.main nak mcm ronaldinho je.tergentel sane n sini.tapi pasing lambat.klu dia jolok je bola tu.hai aku tak tau la berape goal yg aku dah buat.hahaha

-pejal sumpit ©-

Dia ni kapten baru kita org.ganas gak bile jadi kapten luar padang bersemgt sangt2 bile dalam padang senyap je.dia laju n kuat.cume factor badan yg terlalu nipis menyebabkan dia senang dia tolak..

Ramai lagi.tapi mals la aku nak komen.ape2 pun semalam semua org main best gile cume aku je yg lembab ckit.hahaha klu laju dah mantap dah kumpulan kita ni.Ingt semua keadaan mcm mane pun.jgn jadi gemuk .bile gemuk hanye satu tempat je yg boleh korang main.keeper je la…pelawan semalam berakhir dengn keputusan 2-2.ok

Bye…

Reply