agar semua tersenyum dengan ku

Alfatihah buat abg tersayang

Alfatihah buat abg tersayang
Muhammad bin abdol razak

sindarela oi!!

salam

Mlm ni aku sekali lagi tak membace buku pelajaran aku.aku pun tak tau kenepe?mls ke?ngantuk ke?boring ke?tapi ape yg aku rase aku mcm dia awang-awangn je.

sebenr nye aku baru je tngk cite sindarela.korg mesti tak tau kan aku ni nampak je mcm macho (bukan perasan tapi ade org ckp aku mcm tu)hahhaha.tapi cite yg paling ku minat ialah cite melayu tau.tak kesah la cite tu cite carekarama ke?movie ke? ape ke?yg penting cite melayu.layan gile cite tu beb.mule2 aku ni tak nak tngk cite tu tapi mak long aku surh aku tngk jadi aku pun tngk la.memang best la cite tu. Mase aku tulis blog ni aku baru je tngk sampai episode 15.nak satu hari aku layan dah ni.dah la exam minggu depan.hai aku ni.tu la dia klu org belajar.mase dekat2 ngn pekse ni lah bnyk je cite baru tau.klu mase cuti dulu tak nak lak dia keluar.hahhahhaa.tak kesah la esok aku janji ngn diri aku yg aku akan bace buku.ini janji aku.ala mcm janji Diana jugak la..hhahaha.

tapi bile aku tngk je cite tu kan aku mula la berangn tau.yg aku ni mcm husin la..awek aku mcm zeola la..biase la klu hati manusia tu ade sifat2 jiwang kan.cume awek aku tu tak la tomboy mcm zeola tu.dia pakai jubah gitu.klu aku lak memang tak same la ngn husin tu.sbb dia tu kurus n badan berketul2.sedang aku ni buka la agemuk …tapi…(ade lagi tapi tu) bile la tapi tu nak hilang kan.huhuhuhu.

dalm cite tu watak yg aku paling menyampah ade dua org.satu si “ayu” dia tu memang B***H la..geram aku..jgn la aku dpt awek mcm tu.mintak jauh sangt2 la.sbb org mcm tu bg aku tak da gune dok kat dunia ni.sbb dia tak tau menilai erti cinta sebenr nye.(wah jiwang gak aku ni ye)huhuhuhu.klu setia kene la setia jgn nak main kayu tiga.dari main kayu tiga baik main konda kondi ke?ade gak faedah nye.

tapi bile tersebut pasal konda kondi kan.aku teringt tau.konda kondi klu di main oleh kite pada usia remaje ni mesti best kan.klu dapat main konda kondi ngn ustzah2 jordan lagi best.tapi tu semua mustahil.sbb jgn kan konda kondi.nak jumpe bincang pasal keje pun dia kan menghadp ke dinding bile berckp.apesal aku cite pasal konda kondi lak ni.hahahaha.ayu tu memang B***H la..watak kedua.makcik @mak tiri zeola.dia tu pun mcm siot gak.aku geram betul tngk muke dia la..geram gile2. klu aku jadi zeola dlm cite tu.aku nak suruh dia hidup merana la..biar dia jadi mcm dalam cite2 org putih tu.kita kurung dia dalam bilik pas tu kita letak tikus bnyk2.tak pon kan.kite letak dia dalm bilk,pas tu kita tak payah bg dia mkn seminggu.selepas seminggu kita sedia kan kat dia seekor biyawak panggang,mesti dia makn gak.hahahhaa.

Ok2 la aku nak sambung tngk cite tu la..harap2 cepat la aku abis tngk cite ni.huhuhuhu

Ok ye caiyok2

Reply