agar semua tersenyum dengan ku

Alfatihah buat abg tersayang

Alfatihah buat abg tersayang
Muhammad bin abdol razak

aku VS kueh kaswi


Salam

Hari ni hari jumaat,penghulu segala hari,seperti mana hadis yg diriwayat kan oleh para sahabat,dan hari jumaat ini lah akan berlaku nya khiamat y amat dahsyad.dan ketika itu semua org akan gelabah bkn lagi mcm labah2 tapi memang gelabah betul2 la.sampai seorg ibu yg sayangkan anak nya pun,akan mencampakkan anak tersebut ke bawah untuk menyelamatkan diri sendiri(tapi klu kite tngk zamn ekarg pun dah ade yg campak2 ni kan)tu semua tanda2 hari dah nak khimat la tu,mcm tajuk cite indon tu.”khiamat sudah dekat”sedap gak cite tu,sbb awek dia tu solehah n lawa.klu semua pelajar2 kat cni mcm tu kan best.lawa,baik,tak la syadid sangt n lain2 la..huhuhu.tapi tu semua adalah satu pengharapan yg sia2.sbb klu dia org jadi mcm tu pun bkn dia org nak minat kat aku.tau2 je la…hahhahaha.

Hari ni tadi aku baru je menghabis kan satu meeting dengn barisan majlis tertinggi persatuan universiti aku,kat dlam meeting kite org mengimbas kembali pasal perjalanan persatuan yg telah setahun lebih kami pegang.semua nye nampak ok je.walau bnyk kekurangn tapi biase la..semua org tak sempurna kan.klu nak sepurna nyani la lagu “sempurna” nyanyian juwito ke?lupe aku name bdk tu indon tu.

Tapi hari ni aku bagaikan datuk anwar yg sedang berdebat dengn sabri cik tau.mase membahaskan pasal biro aku tu,presiden meminta kat aku untuk membentangkan masalah2 biro jadi aku pun cite la ckit.mase tu aku pun mintak la maaf kat semua org .baik kan.aku ni memang mulut jaht tapi hati baik beb.huhuhuhu.tapi klu korg nak tau kueh kaswi hari ni telah menyerang aku secara pribadi.dia asyik nak tegur pasal hal2 pribadi aku,aku tau la aku ni bukn kwn dia lagi dah.tapi kueh kaswi kene ingt.aku tak usik pun dia.memang tak boleh usik pun.kang tak pasal aku kene kawin lak ngn dia.tak nak aku.dia pun tak nak gak rase nye.sbb sape yg nak kat dia tu.ahhhh mals aku nak kutuk2 dia.cume aku geram la..ade ke serang hal pribadi aku.aku pun redha la kang klu kita belawn pun tak kan berakhir nye.sbb dia tu bnyk bekup.kang sampai gune ayah dia balik kang.hahaha.cume aku tekilan la,tak terkeluar pun dari mulut dia yg dia ni bersalah ke,ape ke,tu la dia klu dah sombong menguasai diri.mintak maaf pun payah.mcm nak keluarkan mutiara lak klu nak mintak maaf.tapi klu mintak maaf kat org2 yg siqoh tu,mcm air liur basi je keluar dia.laju je keluar bile dah mule tido.sampai basah2 bantal .hahahaha.

Tak kesah la..janji aku dah bebas dari semua jwatan2 ni.aku nak tumpu pada hidp enjoy aku kat cni.tapi bnyk pengalaman yg boleh kita dpt dari persatuan ni tau.untuk mnjadi pemimpin la..biase la aku kan akan jadi pemimpin satu hari nnt.klu korg jumpe aku dlm TV sok ,jgn lak terkejut macam beruk jumpe lori yg sedang membawa pisang setan.aku penah bercita2 nak jadi menteri besar N9.huhuhuhuhu.walaupun mcm mustahil tapi masih boleh di usahakan tau.

Ok la aku nak g bundle lak ni..nak cari brg ckit lagi..

salam

Reply