agar semua tersenyum dengan ku

Alfatihah buat abg tersayang

Alfatihah buat abg tersayang
Muhammad bin abdol razak

aku,kelas & exam


Salam,

malam ni aku kene study lebih ckit tau.sbb aku nak kene amik 2 pekse hari khamis ni.aku rase mcm boring je.tau2 je la klu membace buku tu,memang mletih kan.klu chat ngn awek ke?tngk cite ke?ape ke?best je.tak ngntuk2 pun.tu la dia mate kan.klu nak marah pun tak boleh.kne marah tuan dia la.sape tuan punye badan.aku la sape lagi.huhuhu.mlm ni aku nak tunjukkan kat korg dewan @ kelas aku.aku klu belaja kat jamiah(university) kat dalam kelas ni la.keadaan kelas aku memang pelik tau.dlm kelas tu hanye ade satu je kipas.khas untuk doc je.kite org ni kene la bersabar je.klu kene dok sbelah arab2 yg ketiak dia mcm baru ikan kering tu.pandai2 la amik oksigen yg berjauhan ckit.hahahaha.tapi mcm mane pun tu tetap kelas aku menuntut ilmu.aku tinggal satu sem je lagi InsyALLAH aku akan meninggal kan kelas ni awl tahun depan.harap2 cepat la..hihihi.aku harap korg boleh doakan aku supaya aku dpt balik ke Malaysia cepat ckit.tak saba dah aku nak mkn cendol kat jln antara rembau ke seremban tu,laut perut lembu,durian,n lain2 lagi la.kelas aku ni kan boleh mengisi seramai 70 org pelajar je.klu lebih tu pandai2 la cari kerusi sendiri.selalu nye cukup2 je pelajar dia.madah yg aku akan pekse ni adalah.1)spain 2)uslub dakwah.satu tu ok je kot.madah (sabjek) bahasa cume satu lagi tu ,sbb dok yg madah uslub dakwah tu.dia suke wat soalan kbkk(maksud kbkk pun aku tak tau)dengr org ckp je.hihihihi….ape2 hal pun korg doakn aku ok.lepas pekse nnt aku akan cite kat korg satu kisah paling best dlm hidup aku tahun ni kot.antara aku,mary jane(watak baru) & rose.kisah cinta beb.tapi lepas pekse la.mane boleh cintan2 mase nak pekse ni.kang tak pasal2 aku kene makan syawarma kat Jordan ni setahun lagi.hahahaha

Ok doakan aku.jumpe lagi di kisah cinta “Aku,mary jane & rose”

1 Response Subscribe to comments


  1. anap_ilmi

    beriyer..ekekeke

    7/30/08, 10:32 AM

Reply