agar semua tersenyum dengan ku

Alfatihah buat abg tersayang

Alfatihah buat abg tersayang
Muhammad bin abdol razak

CiNtA & PerAsAaN


salam...
kali ni aku nak cerita.ish...asyik2 cerita je.. ok2 kali ni aku nak kita semua berkongsi satu masalah.masalah ni dihadapi oleh beberape kawan2 aku.terutama nya kawan aku yg pompuan.(kaum2 hawa atau dalam bahasa sains nye manusia yg mempunyai tulang rusuk yg cukup).masalah nye macam ni tau..dia mencintai seorg jejaka.. dan pada mula nya jejaka itu juga mencintai dia..mereka ni same2 bercinta.hingga la sampai satu mase ade org ke tiga dalam cinta dia org ni..org ketiga tu pun kaum hawa gak.jadilah cinta segi tiga .yg kwn aku ni minat kat lelaki ni tp dia poning(bukan mengndung tau)tp dia tak tau ape kah status dia di hati lelaki ni.sbb lelaki ni dah mule mcm baik dan rapat ngn org ketiga tu..dia pun bingung..mkan pun tak lalu lintas..mandi tak basah (kulit mcm daun keladi kot) dan mcm2 la.. jadi aku pun nak bg nasihat kat dia le...

-nasihat aku berbunyi(mcm ring tone lak) mcm ni...

bg aku la kan..hati n perasaan ni kene terus terang,jgn selindung2.jgn nak wat mcm cerita drama,simpan2 nnt satu hari akan tau gak.bukan mcm tu.korg kene berani untuk membuktikan hati korg tu.korg kene cari jawapan hati .jgn biarkan hati kita mencari2 jawapan.dah tak jumpe jawapan,kite simpan kan je.mane boleh..sakit beb..aku nasihat ni sbb aku penah buat kat org dan org buat kat aku.jadi aku tau..korg kene tanye org yg korg syg tu..ape status YM hati dia untuk korg..ape pun jawapan yg dia bg korg kene terima.lebih baik tau hal sebenr sekrg dari tau hal sebenr akan dtg.hal tu tetap same,tak kan berubah.cume mase je yg berubah.lau korg tau hal ni awal2 mungkin korg tak la sakit sangat.tapi klu dah berkurun lame nye.anak cacing dah jadi dragon ball,letih la korg nnt.jadi rumusan dia..ape juga yg terpendam dlm hati korg tu..korg kene luah kan.korg kene tenang kan hati korg dengn jawapn..kene berani..hanye keberanian dapat menyelesaikan semua nya..jadi ape lagi dengan pantas nye..korg amik hp korg yg tak berape mahal tu untuk menaip msj atau tipun je kekasih korg tu..ape lagi cepat2.semoga berajya mencari jawapan dan aku doakan jawapn itu sangt mengembirakan hati korag..aminnn


"ya ALLAH kami inginkan ketenangan cinta yg engkau ciptakan untuk kami.sesungguh nya cinta itu indah.dan keindahan itu hanya akan menjadi satu nikmat yg kekal kalau engkau berkatinya..kurniakan kami cinta yg indah dan kekal itu ya ALLAH"

"ape2 pun yg terjadi pada hati n persaan korg..hidup mesti diterus kan...."

1 Response Subscribe to comments


  1. shinja

    cinta & perasaan..
    atau perasaan cinta?

    Itu apa?
    Itu cinta

    Untuk siapa?
    Untuk kamu

    Lakaran cinta di pasir?
    A'ah, supaya cepat hilang ditelan ombak

    Hushhh...cinta apa tu?
    Entah!

    "Cinta bukan untuk dilakar,ia untuk disemat.Dalam HATI."

    11/28/08, 2:48 PM

Reply