agar semua tersenyum dengan ku

Alfatihah buat abg tersayang

Alfatihah buat abg tersayang
Muhammad bin abdol razak

watak baru dalam hidup(petikan 2 dari blog friendster)

salam,semua kali ni aku bkn nak cerite ape2 pun cume aku nak korg doakn aku sbb aku nak finalexam ni,takut lak rase nye,aku ni dulu boleh tahan pandainye sekrg ni kau tak tau la,makin malas pulak,doakan aku tau,kan aku penah cite kat korg pasal kueh kaswi ka.saekrg ni dia dah bertambh geng untk membenci aku.watak baru dlm hidup aku,name dia ustzah kampung(bkn name sebenr)dia ni baru je kat tempat aku keje ni,tapi ala2 sombong ckit la..aku ingt kan dia sombong2 ni sorg yg kuat semngt la kan.sbb selalu nye klu org yg sombong2 ni dia mesti tegas n kuat semngt,tapi dia tidak,sbb korang nak tau tak,rupa2 nye dia dah menangis sbb aku sebnyk 2 kali sejak bekerja ngn aku.pertama nye,ade sekali tue aku mintak kat dia duit nak buat progarm,pas tu aku mls la nak bngun kan,aku suruh dia hantr kan duit tu kat aku,ade ke dia menangis sbb aku suruh tue,gile betul la...ustzah kampung ni.geram aku,dah tue semua wanita2 kat cni marah kat aku,padahal benda kecik je,satu lagi mase program berlansung,dia nangis gak sbb ape aku pun tak tau,aku mls nak layan sbb aku ade benda lain lagi nak layan,hu3.aku pangil dia ustzah kampung sbb ape tau,klu korg tngk dia memang sebiji mcm ustzah kampung yg mengajar kat felda,pastu bawa moto petang2.hu3tapi ape yg aku dngr dia ni boleh tahan gak bergaya.tapi bg aku dia tetap ustzah kampung,aku bkn nak kutuk dia tapi aku nak cite je,sbb dia dah termasuk dlm sejarah hidup aku,hahaha.last2 korg nak tau tak ape jadi,muncul la sorg akk ni,kite panggil dia kajol la.(bkn name sebenar)dia la yg nak tlg setel kan kes2 aku ni.aku pun tak tau sejauh mane betul ke tak dia ni,ape2 hal kite tngk la nnt .tetang rose aku tu,dia dah mule baik balik ngn aku,tapi mcm tu la.dia tetap mcm dulu gak,tak pandai gak nak menzahir kan rase syg dia,aku je la yg mcm syok sendiri je.tapi ape2 hal doakn aku untuk final exam ok.salam

Reply