agar semua tersenyum dengan ku

Alfatihah buat abg tersayang

Alfatihah buat abg tersayang
Muhammad bin abdol razak

muqoddimah


السلام عليكم
selamat datang ke blog aku ni,sebagai pemulaan aku bersyukur kepada ALLAH kerana memberi aku pengetahuan untuk aku membina satu blog persendirian.sedang kan aku yg doif gile dalam BI ni juga mampu nak buat n ini semua semesti nya dari kudrat Ilahi hakikat nye.selawat n salam kita pada baginda rosullallah S.A.W dan ahli bayt nya.kerana tanpa rantai ahli keluarga nabi yg mulia ini,kita tidak akan dapat merasakan nimat islam yg sebenar .semoga kita semua akan mendapt rahmat serta inayah dari NYA. tujuan aku mem membina blog ini,kerana aku nak masukan segala info,pengalaman,cerita n lain2 lagi kat cni.sememang nya aku di dalam menulis blog ini.akan melakukan kesalahan jadi aku dahulu kan ianya dengn ampun dan maaf.semoga kalian semua akan dpat faedah di kala sunyi daripada blog aku ni.sekian..salam

Reply