agar semua tersenyum dengan ku

Alfatihah buat abg tersayang

Alfatihah buat abg tersayang
Muhammad bin abdol razak

aku,kehidupan & kotak kargo(petikan 4 dari blog friendster)

Salam

Hari ni aku dlm keletihan gile.dah la aku balik dai jamiah tadi letih.hari ni aku ponteng dari satu kuliah sbb aku poning ckit la.mule2 tu nak gak g kelas tu tapi si deko ni mengajak aku balik dengn satu hrapan yg dia akan membelanja aku mkn.tapi semua itu satu penipuan bagaikan penipuan ahli parlimen kepada org bawahan nya.tapi aku tak la bawah dari dia sbb aku ni mempunyai ketinggian 175 cm sedangkan deko tu ad la bawah bahu aku ckit.huhuhu.

Lepas je balik dari jamiah aku pun layan la YM secebis dua.pas tu aku pun mula la melayan mimpi2 yg best kat dalm tido.lame gile aku tido.dari pukul 11-4 petng.zohor aku pun dekat2 nak abis dah.klu abis waktu tu.aku dah di kira berdose tau.dah la aku ni jaarang2 buat dose.ahhahaha.(padahal bnyk gile)huhhu.

Bagun2 je aku aku mulai lapar.biase la org2 yg bersaiz mcm aku ni mesti lapar punye bile bngun.tu klu aku.klu badan org lebih besar dari aku.bukn je lepas bngun.sebelom n dalam tido pun boleh makan.biase la klu dah perut tu mcm pakai baju masuk dalam kan.mesti la lemak terlebih ckit kan.hahahaha.

Aku pun menerkam(secara ganas) ke si deko dengn terkaman yg tak la kuat sangt.sbb klu nak terkam mesti ade kuku yg tajam mcm Julia banos dalam cite gile2 pengantin remaja tu.tapi aku punye kuku pendek kan.pembersih la kate kan.hahahha.aku pun menyuruh sideko menunaikan janji2 manis nye.lalu dengn rase gerun dia pun mematuhi perintah aku.aku bagaikan harimau yg sedang menakut- nakutkan se ekor anak ayam yg pendek,kecik,boroi n sedang terkencing ketakutan.

Jadi kite org pun g la mkn kat restoren madinah name dia.yg pegi ,aku ,superbad,deko.dah ahli umah aku tinggal ni je.tak

kan

nak ajak pak cik n mak cik kat sebelah umah g gak kan.klu mcm tu tokey balak jual tisu.sbb pokai.

Sesi mlm nye lak.aku mule la nak bekerja.sbb nak keluarkan peluh jantan aku ni.mesti la jantan kan.tak

kan

nak keluar peluh betina lak.tapi klu tak silap peluh jantan lagi wangi dari peluh betina tau.tak tau la..tu bdk2 ni ckp la..aku tak ckp ,aku tulis je.

Mlm tu aku pun mulai bekerja untuk membalot kotak.kotak ni di gunakan untuk menghantar barang2 aku kat

Jordan

ni ke Malaysia.mcm bnyk je brg aku ni.tapi dah dua kotak aku balut.pastu letih kan.aku pun dok2 la menulis blog ni.aku masuk

kan

dalam kotak tu kitab2 aku.korg nak tau tak .kitab2 ni bukan aku bace semua pun tapi biase la,..pelajar2 dari timur tngh kan.kene la bawa kitab bnyk balik ckit biar lawa ckit dindng umah mak ayah kita tu nnt,.nampak mcm alim je kan.tapi ok la jugak dari dinding umah kite tu diletak kan gamabr ct n datuk k kan.ape yg aku geram nye.harga satu kotak ni.mahal gile.dah la mahal org yg bg harge mahal tu pun gile gak.hai pening2 aku di buat nye.satu kotak nak seratus lak tu.pas tu kene tambah lagi seratus untuk kos penghantaran.memang B***H betul la….mentang2 la dia je yg buat benda ni.klu aku ade kereta kebal ,aku nak je letak kan hujung muncung penembak dia kat lubang hidung dia.biar luas ckit.tapi tak payah kot.gune kereta kebal.gune lipas je.kite bela lipas dalm seribu..pastu kite kurung bdk tu dlm bilik n kite lepas

kan

lipas tu kat dia.hahahahaha.mesti dia troma ngn lips lepas ni.pantang jumpe lipas tu mesti dia akan terencat.(aku dlm keadaan geram ni)nasib tak jadi hulk tau.ahahhahaa.

Ape2 pun semoga dia tu pandai2 la jage diri n kawn2.sbb klu buat mcm ni,nnt ALLAH tu adil.dia

kan

bals ikut mane je.aku nak panggil dia dengn nama si bulat.hahahaha.aku ni dah mengumnpat lak.aku nak sambung buat keje la… bye..

Reply